Aangepaste dienstverlening

Met alle maatregelen die er zijn proberen we de dienstverlening aan onze balies zoveel mogelijk door te laten lopen. Daarbij letten we wel op wat prioriteit heeft en doen we er alles aan om de risico’s voor onze inwoners en onze collega’s zo klein mogelijk te houden. Daarom zijn er een aantal aanpassingen in onze dienstverlening:

  • We laten alleen nog mensen binnen die een afspraak hebben. (Een afspraak maken kan telefonisch, via telefoonnummer 14 0524).
  • Voor het afhalen van documenten vragen we je nu ook om een afspraak te maken.
  • We hebben schermen geplaatst bij de balies, die tussen onze inwoners en onze collega’s in staan.
  • De opening op donderdagavond vervalt, in plaats hiervan zijn we op donderdagmiddag langer open.
  • De overige maatregelen gelden nog steeds: kom niet langs met (milde) verkoudheidsklachten, houd afstand van elkaar en van ons, vermijd handcontact.
  • Deze aanpassingen gelden in ieder geval tot 6 april.

Vragen aan de telefoon

Onze collega’s van het klantcontactcentrum proberen iedereen zo goed en zo snel mogelijk te woord te staan aan de telefoon. We begrijpen dat inwoners op dit moment veel vragen hebben. Sommige vragen zijn ook voor onze collega’s lastig te beantwoorden. Dit zorgt soms voor felle reacties. We vragen uw begrip voor de situatie waar we nu allemaal inzitten. Volg de informatie en maatregelen van de Rijksoverheid en uw gezonde verstand. Dan kunnen we samen het beste maken van de periode die voor ons ligt.